Friday, March 21, 2008

W33KD@Y & W33K3ND

Rasa lapang sedikit dihati setelah beberapa hari menunggu adik angkat yg berada dihospital..smlm aku melawat dia lagi ada sedikit perubahan dia dah mula gerakkan tangan..syukur sgt....pg tadi family dia inform wayar yg dimasukkan ke kepala dah dikeluarkan..cuma alat bantuan pernafasan masih belum dapat dialihkan....harap cepat lah dia sembuh....

Hari tak dapat melawat dia sbb aku kene jaga anak sedara aku yg bertiga ni....riuh lah sikit rumah aku ni..kalau tak sunyi aku kat rumah....mmg lah penat melayan karenah bebudak ni..rasanya nak rehat je kat umah ..dinner mlm ni pun tak pegi...tak de mood nak kemana2...keje minggu ni pun tak de yg memerlukan tenaga sgt...mungkin mula mingu dpn dah kene bekerja keras sikit....ok bye....

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.