Sunday, September 23, 2007

KEMBALI LAGI................

assalamualaikum semua........hari ni dah hari yg kesebelas kita menyambut puasa dibulan ramadan al mubarak.....dan dah lama juga la aku tak menulis sepatah kata pun diblog aku ni....hari ni kurang sihat sikit demam lah pulak....tapi aku masih berpuasa......ermmmm..untuk fysal tahniah kerana dah dpt baby girl......pastu pulak dapat bertukar ke negeri Perak untuk bertugas di sana..........tahniah fysal untuk kedua-duanya...aku ni pun tak tau bila la pulak aku nak dapat baby mcm fysal tuuuuuu...harap2 korang semua doakanlah aku......manalah tau doa korang dibulan ramadan ni dimakbulkan........ok lah kat sini je dulu nanti aku sambung lagi ek..pada yg boleh berpusa tu puasa lah...sebab fadilat nya tak sama dibulan yg lain...selamat berpuasa untuk semua........

1 comment:

Orked said...

selamat berpuasa along.......