Monday, February 16, 2009

boooommmmm...........

hari ni ada assembly kat JKP...tuan PPJ dah bising pasal attitude...asyik2 mende yg sama gak ditegur...bila ditegur ckp beleter bila tak ditegur menjadi2 la plak. tapi apa yg pasti ianya berkesan buat aku nak jalankan tugas aku. betul kata tuan PPJ kemahiran,pengetahuan dan attitude sebenarnya sama penting. dalam beruniform ni kene ada semua tu ..tapi pd yg tak setuju tak tau la...tapi pada aku ada benarnya..aku selalu pegang pada satu ayat je..selagi org tegur dan ambil berat pasal kita maknanya kita masih disayangi ..pikir2kan lah...

kat opis mcm biasa masuk kelas ada latihan. tapi aku tak masuk kelas sbb nya alu masih belum pulih dari demam selsema aku neh...dah nak dekat 2 minggu dah aku mcm ni. skrg ni dah rasa bahang nak kene buat persembahan band dah nak bermula..siap sedia sahaja. minggu ni latihan prepare untuk datuk bandar melawat kat opis. ada perhimpunan.kali ni datuk bandar yg baru . harapnya semua berjalan lancar.

No comments: