Sunday, March 29, 2009

cerita bulan march

assalamualaikum salam.... hamba hulur tanda ingatan.....wah siap nyanyi lagu jamal abdillah lagi..tapi suara tetap tak sama....

nak mula mcm mana ekkk....firstly aku dah pun selamat menjalanai pembedahan yg kecik aje...tapi kesannya amat besar pada aku..sehinggakan aku tak leh nak makan makanan kegemaranku. selama seminggu aku hanya makan nestum yg untuk baby 6 bulan keatas..kembang gak la tekak aku neh nak menghabiskan semangkuk nestum setiap hari...tapi sekarang aku dah boleh makan nasi dan mende yg lembut2 je...yg keras2 masih tak boleh lagi. tak tahu lah sampai bila mcm neh....

aku masuk wad pada 19/3/09 bersamaan hari khamis. oprate dijalankan pada hari jumaat 20/3/09 dalam pukul 9.30 pg dan keatas. dalam time tengah hari aku dah ditempatkan ke wad semula. keesokan harinya aku dah boleh keluar wad. nasib baik la tak sakit sangat. aku neh jenis penakut la juga orang nya. nampak je badan besar.

harap pada yg ada penyakit tonsilitis yg nak kena bedah tu tu tak yah risau tak lah sakit sangat pun . sehari dua je yang terasa sakit sikit lepas tu dah ok dah.kepada doktor dan jururawat kat wad surgeri 7 HUKM terima kasih diatas layanan yg mesra gitu...

No comments: