Sunday, August 19, 2007

HARI REHAT....

hari ni hari aku mendapat cuti....minggu lepas keje....hari ni dapat la aku berbakti pada rumahku yg dah tak diendahkan selama 1 minggu kerana sibuk.....esok aku ada persembahan sempena bulan merdeka kat dataran bandaraya...kat jalan raja laut.....dan esok juga kami adalah antara unit yg terawal memakai uniform baru....nanti aku sertakan gambar...baju kaler blue black tapi tak pure sgt la ....lebih kurang bomba atau kastam je dia punya warna uniform..tali nak letak wisel plak warna jingga kot...nak kata unggu pun bukan maroon pun bukan .....nanti bila aku dah pamerkan korang nilailah yg mana mantap lagi yg lama ke yg baru....tak sabar juga nak pakai uniform baru ni....tgk la apa yg org lain nak komplain....sama2 lah kita tgk...ekkkk.....

No comments: