Wednesday, August 29, 2007

tak selera makan la....

Mungkin kerana cuaca sekejap hujan dan sekejap panas membuat kan aku tak tahan lagi untuk menaggung sakit tekat aku ini...hari ini aku pegi klinik DBKL kat cheras....doktor cakap tonsil aku dah membengkak....bila aku nak makan atau minum pun sakit tekak aku ni..perit rasanya..ingatkan pegi klinik doktor nak bagi ubat yg best2 ...doktor bagi panadol ngan antibiotik je...ampeh tul.....makanya pada sebelah pagi tadi aku tak masuk kelas untuk bersama2 rakan2 ku meniup lagu....aku duduk kat bilik sarjan dan menulis nota muzik aku...dari pagi sampai petang itu je keje yang aku buat......sampai skrg ni nak telan air liur pun rasa mcm telan pasir.....
Tadi semasa aku buat note pegawai dari JKP datang hantar gambar rajah untuk kawasan dataran merdeka dan stadium negara.....aku kena bekerja pada hari merdeka ni....detail aku pukul 4 pagi..nampaknya tak dapatlah aku tgk bunga api malam ambang merdeka...sedihnya....aku pun belum tahu aku dibawah naungan pegawai mana..harap dapat lah pegawai yang ok .....pada semua doakanlah diriku ini cepat sembuh....semoga boleh bekerja dengan lebih semangat lagi.....

No comments: