Monday, August 6, 2007

hari yang memenatkan......

hari ni lah hari yg memenatkan .....dari satu tmpt berkejar ke tmpat yg lain plak.....aduh......apalah nak jadi ni..........lepas nyanyi lagu negaraku terus pegi tasek perdana....ada latihan dgn kontinjen wilayah persekutuan untuk hari merdeka....3 element dah tak buat dah untuk minggu ni..sure aku lupa lagi langkah2 ...nasib baik tak kena marching skali..kalau tak...lagi ampeh...tgh hari tadi dah pukul 12 tgh hari baru balik....tak sempat balik umah kesian kat kucing aku tak dak sapa nak bagi dia mkn sedihnya bila ingatkan dia...balik tadi tgk meow aku tgh tidur mesti meow letihkan...dah balik lewat aku terus gi pejabat......lepak je kat pejabat ...pukul 2.30 ptg masuk balik...buat latihan non stop untuk ukm dari pukul 2.45 sampai la pukul 4.30..tak de perasaan btul la diaorg ni...naik berbuih dah mulut aku ni..nasib baik tak kene sawan balik umah tgk meow aku hilang la sikit penat badan ni.....meow nak main layan la dia kejap......tunggu makanan meow samapi..jap lagi...

No comments: